Beşiktaş’ta Rashica Şoku: Sakatlığının Detayları Belli Oldu

Beşiktaş, Rashica sakatlık durumu hakkında resmi açıklama yaptı. Siyah-beyazlı kulüp, Gaziantep FK maçı öncesinde ısınma sırasında sol dizinde ağrı hisseden Milot Rashica’nın yapılan MR sonucunda uyluk kemiği alt bölgesinde kemik ödemi tespit edildiğini duyurdu.
Rashica’nın MR Sonucu Açıklandı
Trendyol Süper Lig’de Gaziantep FK ile oynanan karşılaşma öncesinde ısınma bölümünde sakatlık yaşayan Milot Rashica, ağrı hissetmesi nedeniyle maç kadrosundan çıkarılmıştı.
Beşiktaş, Kosovalı futbolcunun sağlık durumuyla ilgili yaptığı açıklamada, Rashica’nın Acıbadem Altunizade Hastanesi’nde MR görüntülemesinden geçtiğini belirtti.
Beşiktaş Tedavinin Başladığını Duyurdu
Siyah-beyazlı kulübün açıklamasında, Milot Rashica’nın uyluk kemiği yani femur alt bölgesinde kemik ödemi tespit edildiği ifade edildi.
Beşiktaş, futbolcunun tedavisine sağlık ekibi tarafından başlandığını açıkladı.
İlk 11’de Değişiklik Yapıldı
Gaziantep FK maçı öncesinde yaşanan sakatlığın ardından Milot Rashica ilk 11’den çıkarıldı.
Beşiktaş’ta Rashica’nın yerine karşılaşmanın başlangıç kadrosuna Junior Olaitan dahil edildi.




💬 Yorumlar
Yorum Yap