Bursaspor’un Ankara Demirspor Maçı Eskişehir’e Alındı

Bursaspor’un Ankara Demirspor ile oynayacağı kritik karşılaşmanın yeri resmen değişti. Türkiye Futbol Federasyonu (TFF), mücadeleyi Eskişehir’e alma kararı aldı.
TFF’nin resmi internet sitesinde yer alan bilgilere göre karşılaşma, Eskişehir Prof. Dr. Fethi Heper Stadyumu’nda oynanacak. Böylece uzun süredir gündemde olan stat değişikliği resmiyet kazanmış oldu.
Yeşil-beyazlı yönetimin, maçın daha büyük kapasiteli bir statta oynanması yönündeki talebi sonrası alınan bu karar doğrultusunda karşılaşma, 12 Nisan Pazar günü saat 15.00’te Eskişehir’de oynanacak.
Bursaspor Başkanı Enes Çelik de yaptığı açıklamada, Eskişehirspor camiasına teşekkür ederek, “Ev sahipliğini kabul eden dost Eskişehirspor camiasına teşekkür ediyoruz” ifadelerini kullandı.
Kritik mücadele öncesinde alınan bu karar, özellikle yüksek seyirci beklentisi ve stat kapasitesi nedeniyle önemli bir adım olarak değerlendirilirken, karşılaşmanın yoğun ilgi görmesi bekleniyor.




💬 Yorumlar
Yorum Yap